تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819873
شناسه : 3819873
تاریخ :
فرزندان کارکنان استانداری تهران بازی سازی و طراحی وب فرا می گیرند اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی بازی سازی و طراحی وب در دو سطح مقدماتی و پیشرفته مختص فرزندان کارکنان استانداری تهران، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره‌های آموزشی بازی سازی و طراحی وب در دو سطح مقدماتی و پیشرفته مختص فرزندان کارکنان استانداری تهران، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه خبر داد و اظهار کرد: نظر به این که اداره کل روابط عمومی توجه ویژه ای به موضوع آموزش و توانمندی کارکنان و به تبع آن فرزندان پرسنل این استانداری دارد مجموعه آموزشی مذکور برنامه ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با بیان اینکه این طرح ویژه گروه سنی پنج تا ۱۹ سال است گفت: آموزش به صورت تعاملی و آنلاین و قابل اجرا با رایانه و تلفن همراه است که توسط تیم فنی و آموزشی پشتیبانی می‌شود.

صائبی با اشاره به اینکه طرح ویژه آموزش فرزندان از ۱۳ آبان آغاز می‌شود عنوان کرد: این دوره به مدت هشت هفته متوالی، شش هفته برای آموزش و دو هفته پایانی برای تمرین و ارائه پروژه‌های در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات کامل و نحوه ثبت نام می‌توانند به سایت استانداری تهران به آدرس https://ostan-th.ir/News/162367/ مراجعه کنند.