تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3819863
شناسه : 3819863
تاریخ :
شهادت سنوار خط بطلانی برادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود اقتصاد ایران: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: شهادت فرمانده سنوار خط بطلانی بر ادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس در پیامی اظهار داشت: شهادت فرمانده سنوار خط بطلانی بر ادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود. رژیم غاصب جز زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

متن پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَقُولُواْ لِمَن یُقۡتَلُ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتُۢۚ بَلۡ أَحۡیَآءࣱ وَلَٰکِن لَّا تَشۡعُرُونَ (بقره ۱۵۳)

شهادت فرمانده رشید و مقتدر جناب یحیی السنوار، صفحات درخشان مبارزه با اشغالگران نژادپرست صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تکمیل ساخت.

شهادت ایشان خط بطلانی بر ادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی در خصوص زندگی و سلوک نظامی این مرد بزرگ بود و ضمن تأیید صداقت، تدبیر و دوراندیشی این فرمانده بر همگان ثابت کرد که رژیم غاصب صهیونیستی جز زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

نوع شهادت این فرمانده مجاهد و مظلوم با گسیل و یورش تانک‌ها و پهپادهای ظالمان صهیونیستی، تصویر ماندگاری از پایداری مردان غیور فلسطینی در ذهن و تاریخ استکبارستیزان ثبت و ضبط کرد. امید است قلم‌ها و زبان‌های هنرمندان آزادی خواه جهان این رویدادهای بی‌بدیل را برای نسل‌های امروز و فردا تصویرسازی کنند.

این جانب شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار را به مقام معظم رهبری، همه گروه‌های مقاومت فلسطین، ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و دوام عزت و توفیقات ملت فلسطین را از خداوند متعال خواستارم.

علی محمدی

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه