تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819821
شناسه : 3819821
تاریخ :
امتداد انقلاب اسلامی در به هم زدن دوگانه های تصنعی اقتصاد ایران: تبریز- مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله شیعه و اسماعیل هنیه سنی امتداد انقلاب اسلامی در به هم زدن دوگانه های تصنعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی اسماعیلی صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی «پیچک انحراف» در تبریز اظهار داشت: نزاع بین حق و باطل دوگانه‌ای است که از ابتدای بشریت و حضور اولین نبی الهی بر روی زمین و تا آخرالزمان همچنان ادامه دارد و نمود عینی آن را در زیارت عاشورا و سلام و صلوات و دوستی و تولی به اباعبدالله و تبری و دوری و لعن ظالمان می‌بینیم.

وی در ادامه افزود: پذیرش ولایت الله شروع دشمنی‌هاست و اگر در انجام کار حقی که به آن ایمان داریم، با دشمنی‌ها روبرو نشویم یعنی کار ما مشکل دارد، نکته‌ای که به وضوح در مورد انقلاب اسلامی شاهدیم و اگر برای توحید خدا قیام کردیم باید بدانیم که دشمنی‌ها شروع خواهد شد و باید منتظر چنین شرایطی باشیم و این نشانی از وعده حق الهی است.

مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دوران ما دورانی بی‌نظیر در تاریخ است چرا که دشمن در قالب یهود و صهیونیست دشمنی خود را به وضوح آشکار کرده و حتی غیر مسلمانان نیز نسبت به آن معترض هستند و اگر در چنین شرایطی مسیر را بشناسیم و در انجام وظیفه خود استوارتر شویم، بر ایمانمان افزوده خواهد شد.

وی افزود: شناخت صحیح دشمن در چنین شرایطی بسیار مهم است همان گونه که امام راحل (ره) به جای دوگانه‌ها تصنعی، دوگانه اسلام ناب و اسلام آمریکایی را مطرح می‌کند و همین حرکت انقلاب امام خمینی است که دوگانه‌هایی چون سنی و شیعه را به حاشیه می‌راند و چنین می‌شود که اسماعیل هنیه سنی و سید حسن نصرالله شیعه هر دو شهید یک هدف می‌شوند و این تداوم سیره انبیا و اولیای الهی با انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب ما نه تنها انقلاب اسلامی بلکه انقلاب مستضعفین عالم است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: تفرقه و نفاق هدف مشترک و غایی دشمنان داخلی و خارجی است که اولاً نباید از آنها بترسیم و سپس با تقویت ایمان و با شناخت وظیفه با جدیت به آن عمل کنیم و در این میان وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه‌ای تبیینی است چرا که مقام معظم رهبری در سه سال اخیر بیش از ۴۰۰ بار بر لزوم جهاد تبیین تاکید کردند.

مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر مسیر را درست تبیین کنیم، مردم ما همیشه پای کار هستند صحنه امروز صحنه عیانی از تمامیت جبهه کفر در مقابل جبهه حق است و مصادیق این تقابل، عینی و روشن است و ما به عنوان سربازان عرصه جهاد تبیین باید در چنین صحنه‌ای با جدیت به وظیفه تبیینی خود عمل کنیم.