تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3819715
شناسه : 3819715
تاریخ :
موتا: با شایستگی کامل برد مهمی کسب کردیم اقتصاد ایران: سرمربی یوونتوس با وجود برد خفیف تیمش مقابل لاتزیوی ۱۰ نفره از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو موتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در دیداری خانگی در چارچوب هفته هشتم سری A ایتالیا موفق شد لاتزیو 10 نفره را به لطف گل به خودی دقیقه 85 ماریو گیلا با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: فراتر از صبوری که از خود در نیمه دوم نشان دادیم، من چیزهای زیادی از عملکردمان را دوست داشتم. بازی آسانی نبود، حتی وقتی که لاتزیو 10 نفره شد. آنها تیمی هستند که خیلی خوب دفاع می‌کنند.

وی افزود: هواداران پرشورمان می‌خواستند که ما در محوطه جریمه حریف حاضر شویم، اما بازیکنان ما در حمله کمی آشفته بودند و در لحظات نامناسب برای گلزنی تلاش کردند. با این حال ما در نیمه دوم بهتر بودیم و گل‌مان در زمان مناسبی به ثبت رسید، این در حالی است که لاتزیو در لاک دفاعی فرو رفته بود و تحت‌فشار مداوم بود. ما با شایستگی کامل برد مهمی کسب کردیم و باید گفت که گلزنی به لاتزیو هیچگاه آسان نیست.

یوونتوس که با این برد 16 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کرد، حالا باید خود را برای دیدار سه‌شنبه شب با اشتوتگارت در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند، دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/