تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3819693
شناسه : 3819693
تاریخ :
برخی مانع استفاده آسان تهرانی‌ها از اتوبوس و مترو هستند اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برخی شیطنت‌های صورت گرفته برای ورود اتوبوس‌های برقی تأکید کرد: برخی افراد نمی‌خواهند مردم تهران به راحتی از اتوبوس یا مترو استفاده کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، پیش از آغاز دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا یک طرح یک فوریتی در ارتباط با خدمات آرامستان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد که این طرح مرتبط با تدفین خانواده‌های جانبازان در آرامستان‌ها است.

وی افزود: سپس بحث معرفی قائم‌مقامان زیر حساب مطرح خواهد شد که آن هم به صورت یک فوریتی است. بعد از آن، مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار می‌شود که هر سال باید تشکیل شود و گزارشات مجمع ارائه شود و تصمیماتی در ارتباط با اتوبوسرانی اتخاذ خواهد شد.

چمران گفت: بعد از آن، چندین حساب داریم که باید به آن‌ها رسیدگی شود و اگر فرصت کردیم، به تعدادی از باغات نیز خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در واکنش به اظهار نظر گمرک مبنی بر عدم وجود خودروهای برقی متعلق به شهرداری تهران در گمرک رجایی گفت: این اتوبوس‌ها هنوز بارگیری نشده‌اند و در گمرک به نام شهرداری نیستند؛ زیرا اتوبوس‌ها را شهرداری نمی‌خرد بلکه شرکت واحد خریداری می‌کند و به دلیل مسائل مطرح در خرید، به نام شهرداری نیستند.

چمران ادامه داد: توضیحات لازم ارائه شده است و انتظار می‌رود به‌زودی این اتوبوس‌ها بارگیری و به شهر وارد شوند تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، هرچند که تعداد آنها کم است. بر اساس اعلام شهرداری تهران، بزودی بیش از یکصد دستگاه اتوبوس برقی وارد پایتخت خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برخی شیطنت‌های صورت گرفته برای ورود اتوبوس‌های برقی تأکید کرد: برخی افراد نمی‌خواهند مردم تهران به راحتی از اتوبوس یا مترو استفاده کنند.

وی افزود که وزارت کشور هزاران گرفتاری دارد و شهرداری‌ها را جدا کرده‌ایم تا خودکفا شوند و شوراها را گذاشته‌اند تا وزارت کشور در همه مسائل دخالت نکند. اما هر جایی که نیاز باشد، از وزارت کشور کمک خواهیم گرفت.

چمران درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورای شهر تصریح کرد: بحث‌هایی درباره مسائل شهرسازی بود.

رئیس شورای شهر تهران درباره نقاط مورد نظر جهت احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: نقاط پیشنهادی برای مطالعات ترافیکی مطرح شد. پنج نقطه پیشنهاد شده که دو نقطه نیاز به تکمیل مطالعات ترافیکی دارند و سه نقطه دیگر برای برنامه‌ریزی‌های اجرایی در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/