تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3819625
شناسه : 3819625
تاریخ :
کانوپولو قهرمانی جهان| کسب سهمیه جهانی توسط بانوان ایران اقتصاد ایران: تیم کانوپولو اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران سهمیه بازی‌های جهانی برای نخستین بار کسب کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان 24 تا 29 مهر در شهر دکیوینگ کشور چین برگزار می‌شود.

تیم‌های اصفهان خروشان در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش آقایان نمایندگان ایران در رقابت‌ها هستند.

 

اصفهان خروشان با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

ملوان نداجا نیز با حضور امیرحسین زمانی، امیرمحمد فتاح‌پور، محمدصالح سلطانی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، رامین غیاثوند، شایگان خیرالهی و محمدرضا جمشیدیان و هدایت مهرگان خیرالهی سرمربی و انوش عباسی مربی در این مسابقات شرکت کرده است.

اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در پنجمین و آخرین دیدار دور دوم خود در گروه P به مصاف سنگاپور رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 با گل‌های فاطمه جلیلیان، آتوسا اسلامی و الهه پورعبدیان بازی را برد. نماینده ایران با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه P برای نخستین بار در تاریخ ورزش کانوپولوی ایران به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی WORLD GَAMES هم شد.

در ادامه این رقابت‌ها، تیم اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در رقابت نیمه‌نهایی به مصاف صدرنشین گروه O بانوان نیوزلند رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 2 مقابل این تیم قدرتمند که مدعی اصلی قهرمانی است، نتیجه را واگذار کرد. الهه پورعبدیان و فاطمه جلیلیان برای ایران در این رقابت گلزنی کردند.

این تیم از ساعت 9:20 در دیدار رده‌بندی برای سومین بار در این دوره از رقابت‌ها به مصاف هلند خواهد رفت.

انتهای پیام/