تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819503
شناسه : 3819503
تاریخ :
۲۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قائن کشف شد/کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک اقتصاد ایران: بیرجند- اخبار حوادث خراسان جنوبی امروز از کشف ۲ هزار و ۶۰۰لیتر سوخت قاچاق در قائن و ۳۲ کیلوگرم تریاک در نهبندان خبر می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین انتظامی قائن از کشف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص ۳ سواری پژو ۴۰۵ توقیف شدند.

سرهنگ حسین رفعتی نژاد اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائن در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قائن افزود: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ رفعتی نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۳۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان برابر اخبار و اطلاعات واصله از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال محموله مواد مخدر را با یک دستگاه اتوبوس به شهرهای مرکزی کشور دارند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری، خودروی اتوبوس را مشاهده و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ عرب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۹ خرده فروش و معتاد مواد مخدر در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۳ نفر از خرده فروشان اصلی مواد مخدر شهرستان و ۶ نفر معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ نصر الله طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بشرویه با هدف افزایش احساس امنیت در راستای طرح آرامش و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی بمنظور برخورد و دستگیری خرده فروشان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات، پس از شناسایی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی محورها و مکان‌ها، تعداد ۳ نفر از خرده فروشان اصلی مواد مخدر شهرستان و تعداد ۶ نفر معتاد مواد مخدر را دستگیر کرده و همچنین مقادیری مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ طاهری با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.