تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819395
شناسه : 3819395
تاریخ :
۶۰ تن نمک تقلبی در گرمسار کشف و ضبط شد اقتصاد ایران: سمنان- سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کشف ۶۰ تن نمک تقلبی در گرمسار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حافظی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کشف محموله بزرگ نمک تقلبی در گرمسار خبر داد و ابراز کرد: در پی نظارت کارشناسان غذا و دارو در شهرستان گرمسار اطلاعاتی مبنی بر تولید نمک تقلبی در یک واحد تولیدی احصا و برخورد با آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ورود به موقع ناظران مواد غذایی شهرستان گرمسار این کارخانه مورد بازرسی و در نهایت ۶۰ تن نمک تقلبی از آن کشف و ضبط شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این کارخانه نمک‌های غیرخوراکی و صنعتی را با برچسب خوراکی بسته بندی و برای عرضه به بازار آماده کرده بود.

حافظی با بیان اینکه با ورود دستگاه قضائی به این پرونده، کارگاه مورد نظر پلمب شد، بیان کرد: افراد متخلف در این پرونده برای طی مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

وی از جمع آوری نشان‌های تقلبی و همچنین ضبط محموله نمک‌های تقلبی در این کارگاه خبر داد و افزود: این کارگاه با نام و پروانه جعلی تلاش در فریب مأموران نظارت بر مواد غذایی را داشت که خوشبختانه با هوشیاری مأموران این موضوع مورد بررسی قضائی قرار گرفته و با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.