تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819390
شناسه : 3819390
تاریخ :
جابه‌جایی بیش از ۳۹ هزار مسافر از طریق پروازهای فرودگاه خرم‌آباد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از جابه‌جایی بیش از ۳۹ هزار مسافر از طریق پروازهای این فرودگاه طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس نظری‌زاده شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد طی شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش‌یافته است و به بیش از ۳۹ هزار نفر رسید.

وی بیان کرد: این مدت تعداد ۳۹ هزار و ۸۵۷ نفر از طریق پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند که در مجموع افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، افزود: ۴۳۴ سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران - خرم‌آباد - تهران و مشهد - خرم‌آباد - مشهد و پروازهای چارتری در مسیر کرمان، شیراز، یزد و … توسط شرکت‌های ایران‌ایر، ماهان، کاسپین، پویا، پارس ایر و آتا انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

نظری‌زاده همچنین با اشاره به جابه‌جایی ۲۷۶ تن بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم‌آباد طی شش‌ماهه نخست امسال، تأکید کرد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: هم اکنون در هفته ۱۴ سورتی پرواز در مسیرهای تهران --خرم‌آباد - تهران و مشهد - خرم‌آباد - مشهد برقرار می‌شود.