تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819351
شناسه : 3819351
تاریخ :
جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی به لبنان در چناران اقتصاد ایران: چناران- امام جمعه چناران گفت: تاکنون بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در چناران برای مردم غزه، یمن و لبنان جمع آوری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بختیاری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برادران و خواهران دینی ما در لبنان، یمن و غزه با جنایت‌های بی شمار رژیم اشغالگر در حال حراست از سرزمین‌های خود هستند لذا آنان نیازمند کمک و یاری هستند.

امام جمعه چناران از عموم مردم خواست تا کمک‌های خود را به جمعیت هلال احمر چناران تحویل دهند تا مرهمی بر آلام مردم ستمدیده باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر چناران نیز در راستای اجرای حمایت و کمک‌های بشردوستانه به لبنان، غزه و یمن بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرین توسط پایگاه‌های هلال احمر در حال جمع آوری است.

علی مسعودی خاطرنشان کرد: یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در جهت کمک به مردم غزه، یمن و لبنان تاکنون توسط مردم و خیرین در چناران جمع آوری شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند علاوه بر وجوهات نقدی، کمک‌های غیر نقدی خود را شامل: البسه و پتوی نو، برنج، روغن و… به جمعیت هلال احمر چناران تحویل دهند.

گفتنی است؛ روز گذشته همزمان با نماز عبادی، سیاسی جمعه رئیس جمعیت هلال احمر چناران با مشارکت کانون طلاب هلال احمر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) ضمن تأکیدات امامت جمعه و همکاری ستاد نمازجمعه این شهرستان اقدام به جمع‌آوری وجوهات برای مردم بی دفاع غزه، یمن و لبنان نمودند.