تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3819346
شناسه : 3819346
تاریخ :
روایت نماینده لبنانی از۳دهه ناکامی نظم نوین آمریکا-صهیونیستی اقتصاد ایران: نماینده مجلس لبنان درخصوص ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص نظم نوین در خاورمیانه همزمان با نبرد با حزب الله گفت: کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا با بشارت اجرای طرح خاورمیانه جدید فعال شده بود اما همه آن پروژه به باد رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، «حسین الجشی»، نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون «وفای به مقاومت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در جنوب لبنان گفت: حزب الله براساس شرایط میدانی درحال نبردی همه جانبه است و بطور پلکانی و آرام رویارویی با دشمن صهیونیستی را برپایه افق نظامی تشدید کرده است.

 

.

 

وی با اشاره به تلاش 30 ساله صهیونیست‌ها برای نابودی مقاومت لبنان، افزود: صهیونیست‌ها در نشست 1996 شرم الشیخ با توافق (آمریکا و فرانسه) تصمیم به نابودی حزب الله گرفتند ولی در سال 2000 با شکست از مقاومت لبنان را ترک کردند.

این نماینده مجلس لبنان در ادامه با اشاره به جنگ 33 روزه اظهار داشت: دشمن صهیونیستی بار دیگر در سال 2006 برای نابودی حزب‌الله تلاش کرد و «کاندولیزا رایس»، وزیر خارجه آمریکا با بشارت اجرای طرح خاورمیانه جدید فعال شده بود، اما همه آن پروژه بر باد رفت.

وی در پایان این گفتگو اظهار داشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله از نظم نوین در منطقه صحبت کرده بود، اما بعد از آغاز نبرد تمام عیار روی زمین، نظامیان این رژیم در مواجهه با نیروهای مقاومت ناکام مانده‌اند و اظهارات وی به مانند گزافه‌گویی‌های کاندولیزا رایس پوچ بود.

انتهای پیام/