تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819310
شناسه : 3819310
تاریخ :
۱۳۱ مدرسه با کمتر از ۵ دانش آموز در مازندران فعال است اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ۲۸ مدرسه دارای تک دانش آموز و ۱۳۱ مدرسه کمتر از پنج دانش آموز در استان فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: با برنامه ریزی، انسجام، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش، خوشبختانه بازگشایی مدارس در سراسر استان، به صورت مطلوب و مناسب صورت گرفت.

وی افزود: تمامی کلاس‌های درس استان دارای معلم بوده و در ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی خوب عمل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: حدود ۳۳ هزار ساعت حق التدریس از سوی وزارتخانه به استان تخصیص داده شد که توزیع آن در سطح استان انجام شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران در ارتقا میانگین نمرات در درسی و رشته‌های مختلف، استان دارای رتبه سوم در سطح کشور بوده است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران گفت: با هدف گذاری و برنامه ریزی های مناسب و تلاش و پشتکار دانش آموزان و معلمان و همکاری خانواده‌ها این موفقیت‌ها کسب شد.

وی افزود: به یاری خدا، وضعیت آموزش و پرورش مازندران، وضعیت مطلوبی است در مسابقات ورزشی، هنری، فرهنگی، قرآنی، المپیادهای علمی و جهانی جز ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند و ۲۸ مدرسه تک دانش آموز در استان داریم و ۱۳۱ مدرسه در سطح استان وجود دارد که تعداد دانش آموزان آن کمتر از پنج نفر است.