تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819294
شناسه : 3819294
تاریخ :
کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان سیریک اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رضا رستمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید مهر بونجی شهرستان سیریک حین پایش خودروهای عبوری، به دو دستگاه کامیون سوخت رسان مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی اسناد و مدارک موجود مشخص گردید که سوخت درون مخزن تانکرها فاقد مجوز قانونی بوده و در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی ارزش محموله‌های قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده دو نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.