تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819277
شناسه : 3819277
تاریخ :
ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس آغاز شد اقتصاد ایران: بندرعباس- ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس حد فاصل میدان سایت تا میدان شهید باهنر آغاز شد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر شنبه طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس، حدفاصل میدان سایت تا میدان شهید باهنر بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی در این آئین، گفت: ورودی‌ها صورت شهرها و استان‌ها در اولین مواجهه افراد و میهمانان هستند بر همین اساس ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس یکی از ضرورت‌ها بوده و هست.

وی با بیان اینکه چندین طرح برای ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس در دست اجرا است، افزود: طرح محوطه سازی فرودگاه بندرعباس به پایان رسیده و یک سالن ۱۸ هزار متر مربعی نیز احداث خواهد شد که امیدواریم عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز طرح ساماندهی محوطه راه‌آهن بندرعباس نیز گفت: این طرح شامل تکمیل محوطه بیرونی و خیابان‌ها همچنین ساماندهی سالن‌های مسافربری نیز هست که به زودی انجام خواهد شد.

دوستی ادامه داد: در بحث زمینی نیز ساماندهی ورودی شرقی با همت شهرداری بندرعباس ساماندهی و زیباسازی شده از امروز هم ساماندهی ورودی غربی بندرعباس نیز که محل اتصال صنایع غرب بندرعباس و بندر شهید رجایی به شهر است آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام مجری پروژه، طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس به طول ۲ کیلومتر شامل عملیات پیاده‌روسازی، جدول‌کاری، اجرای آسفالت و رفوژ میانی طی ۱۴ ماه با اعتباری بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان توسط شهرداری بندرعباس اجرا خواهد شد.