تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819245
شناسه : 3819245
تاریخ :
لزوم گسترش شعار «وفاق ملی»/ظرفیت شورای ائتلاف در خدمت دولت است اقتصاد ایران: سنندج- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: شعار «وفاق ملی و همگرایی» باید گسترش یابد و برای موفقیت دولت جدید همه باید با همدلی و وحدت قدم برداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر شنبه در جریان دیدار شورای ائتلاف استان کردستان با استاندار استان با تسلیت شهادت شهدای مقاومت اظهار کرد: شورای ائتلاف سرمایه‌ای در نظام جمهوری اسلامی است که در مسیر امام و رهبری حرکت می‌کنند و برای کمک به برون رفت از مشکلات نظام مقدس اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه این شورا فارغ از احزاب و جناح‌ها قدم برمی‌دارد، افزود: تلاش این است که مردم در مباحث سیاسی دخالت کنند و با مشارکت جوانان و حضور بانوان کار تشکیلاتی برای نظام انجام شود.

وی با بیان اینکه شعار «وفاق ملی و همگرایی» باید گسترش یابد و برای موفقیت دولت جدید قدم همت با وحدت و همدلی قدم برداریم، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نماد وفاق است و نیروهای توانمند را در عرصه‌های مختلف کنار هم جمع آورده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی کردستان از انتصاب استاندار بومی و اهل سنت ابراز خرسندی کرد و گفت: امید که با بکارگیری نخبگان و اندیشمندان کردستان و دلسوزان نظام زمینه توسعه استان و تحقق اهداف فراهم شود.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: ظرفیت نیروهای شورای ائتلاف استان در عرصه‌های مختلف در خدمت دولت است و تلاش ما کمک به قوای سه گانه است و دنبال سهم خواهی و حرکات باندی نبوده و نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: انسجام، وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب باید کمک شود تا آرمان‌های نظام را پیش ببریم و با همه امکانات و منابع برای اهداف نظام قدم برداریم.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک همایش هزار نفری خواهیم داشت و حمایت خود را از دولت اعلام خواهیم کرد و مقوله وحدت و انسجام که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را مورد تاکید قرار خواهیم داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با توجه به منشور سیاستی تعریف شده و از سوی شورای مرکزی به استان‌ها ابلاغ شده متشکل از ۳۸ نفر از اعضای استان است و از این تعداد ۱۲ نفر عضو حقوقی است که مربوط به احزابی است که در دایره ائتلاف قرار دارند.

محرم وزیری بیان کرد: تمام تصمیمات شورای ائتلاف ابتدا باید در شورای راهبردی که ۱۳ نفر هستند مطرح و در نهایت به شورای مرکزی و اعضای هیأت مؤسس برسد.

وی افزود: آنچه که در شورای ائتلاف انجام می‌شود نتیجه خرد جمعی است و اعضای شورا به جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف مبادرت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبنای اساسی شورای ائتلاف عدم دخالت در تصمیمات مدیریتی کلان است.

سید مهدی تخت فیروزه عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: جذب بودجه برای رفع مشکلات مردم از دغدغه‌ها است و اشتغال، بحث معیشتی و رفع بیکاری امروز به دغدغه همه ما تبدیل شده که امید با ظرفیت‌های موجود حل و فصل شود.