تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819228
شناسه : 3819228
تاریخ :
صدور ۷۰۰ جلد سند روستایی در البرز از ابتدای سال جاری تاکنون اقتصاد ایران: کرج- معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: ۷۰۰ جلد سند روستایی در کل استان از ابتدای سال جاری تاکنون صادر و تحویل مالکان شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد حافظی جو در حاشیه مراسم اهدای اسناد مالکیت روستایی در روستای جویستان بخش بالا طالقان گفت: امروز ۱۸ سند به صورت نمادین و با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز در راستای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در این روستا به متقاضیان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۷۰۰ جلد سند روستایی در کل استان صادر و تحویل مالکان شده است، بیان کرد: در مجموع نزدیک به ۲۸ هزار جلد سند روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز صادر شده است.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در پایان مطرح کرد: تمامی متقاضیان اسناد مالکیت روستایی می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان‌های استان نسبت به تشکیل پرونده جهت صدور اسناد مالکیتی خود اقدام کنند.