تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819224
شناسه : 3819224
تاریخ :
دستگیری سارق زن تلفن همراه در کرج اقتصاد ایران: کرج- فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق زن تلفن همراه بانوان در عملیاتی ضربتی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی مطرح کرد: در پی چندین فقره سرقت تلفن همراه از بانوان در مدارس و مساجد که در یکی از مناطق شهرستان کرج صورت گرفت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۴۱ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته از مالباختگان مشخص شد که همه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد انجام شده و طی بررسی‌های دقیق صورت گرفته صحنه‌ها و محل‌های مورد نظر در زمان‌های وقوع سرقت و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هویت سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی اذعان کرد: مأموران با رصد فعالیت سارق مونث، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و وی را در محل شناسایی و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. متهم دستگیر شده به ۱۵ فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به ارزش پنج میلیارد ریال اقرار کرد.

فرمانده انتظامی کرج با اشاره به اینکه متهم در گفته‌های خود اظهار کرد که از غفلت بانوان استفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کردم، خاطرنشان کرد: مردم هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.