تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3819187
شناسه : 3819187
تاریخ :
عملیات مقاومت با بمب ثاقب و خمپاره علیه نظامیان صهیونیست اقتصاد ایران: مبارزان مقاومت فلسطین امروز نیز ضربه های مهلکی به اشغالگران وارد کردند و با بمب ثاقب و خمپاره نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن تجهیزات نظامی اشغالگران با بمب های ثاقب هنگام پیشروی آنها به سمت اطراف مسجد مصعب بن عمیر در شرق محله الزیتون شهر غزه خبر داد.

گردانهای شهداء الاقصی نیز بیان کرد: نیروهای دشمن را هنگام به ورود به منزلی رصد و آنرا منفجر کردیم. عملیات ترکیبی انجام دادیم و معبر منزل را در مرکز جبالیا مین گذاری کردیم و نیروهای پیاده دشمن را به داخل این منزل کشاندیم. هنگامی نیروهای کمکی برای تخلیه کشت و زخمی شدگان به محل وارد شدند تک تیراندازان به آنها حمله کردند و محل همچنین با خمپاره گلوله باران شد.

گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک مرکاوای اسرائیلی و یک بولدوزر نظامی از نوع D۹ را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

از سوی دیگر سرایا القدس اعلام کرد که یک فروند کوادکوپتر اسرائیلی را حین عملیات جاسوسی در آسمان شهر غزه سرنگون کرده و تحت کنترل گرفته است.