تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819126
شناسه : 3819126
تاریخ :
تیم بدمینتون ۲ نفره قم مدال نقره رنکینگ کشوری را کسب کرد اقتصاد ایران: قم- رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: پس از کسب سه مدال برنز پیاپی در ۲ نفره زیر ۱۷ سال در سه سال گذشته توسط تیم قم، این تیم موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی فرجی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: مسابقات رنکینگ کشوری جوانان به میزبانی مشهد مقدس در حالی شب گذشته به پایان رسید که تیم ۲ نفره مهدی کنعانی و پرهام فراهانی توانستند مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: تیم ۲ نفره مهدی کنعانی و پرهام فراهانی موفق شدند تیم دونفره احمدلو و عجملو بخت اصلی کسب مدال طلا و قهرمان دوره قبل رنکینگ جوانان را در دیدار نیمه نهایی شکست داده و به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کنند.

وی ادامه داد: کنعانی و فراهانی در فینال این رقابت‌ها با تیم ۲ نفره متین قاسمی و محمد محمدپور از خراسان رضوی روبرو شدند و بازی را به حریف واگذار کردند.

وی از اعزام شدن ۶ بدمینتون باز این استان به مسابقات رنکینگ جوانان ایران خبر داد و گفت: مرحله دوم رقابت‌های ۱۴۰۳ رنکینگ بدمینتون پسران زیر ۱۵ و ۱۷ سال ایران از ۲۵ تا ۲۷ مهر در مشهد برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم ادامه داد: تیم ۶ نفره هیأت بدمینتون قم به مربیگری امیر حاج‌اسماعیلیان و سرپرستی حسن آبانگاه در این مسابقات به میدان رفت.

فرجی افزود: اعضای تیم در این رقابت‌ها محمدپرهام فراهانی، مهدی کنعانی، مهدیار اصغری، محمدحسن رکاب‌ساز، امیرمحمد پاک‌نژاد، پراهام اقتداری‌فر بودند.