تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819085
شناسه : 3819085
تاریخ :
امروز مهم‌ترین سلاح دفاع از کشور علم و دانش است اقتصاد ایران: تربت حیدریه- رئیس اداره متوسطه آموزش، پرورش خراسان رضوی گفت: امروز مهم‌ترین سلاح دفاع از کشور علم و دانش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر فنودی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های طرح و برنامه‌های آموزشی بخش رخ در قالب جشن ستارگان کهبا شرکت ۳۰۰ دانش آموز و معلمان منتخب سطح منطقه رخ در شهر رباط، سنگ برگزار شد، تلاش و کوشش و افق‌های بلند این دانش آموزان را آغاز موفقیت آنان در زندگی آینده شأن دانست و اظهار کرد: اعتماد به نفس و تلاش شما افتخارآفرینان عامل کسب این موفقیت برای شهرستان است و در خور تقدیر و ستایش است.

رئیس اداره متوسطه آموزش، پرورش، استان خراسان رضوی گفت: موفقیت‌های به دست آمده را حاصل تلاش جمعی عنوان کرد و افزود: برای موفقیت‌های به دست آمده علاوه بر دانش آموزان خانواده‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آموزش و پرورش نقش مهمی داشته اند.

وی بیان کرد: شما عزیزان مفاخر آینده‌ی کشور و افتخار آفرین منطقه رخ هستید و ما یقیناً اعتباراتی را برای تقویت کمیته‌های کیفیت بخشی مدارس قرار خواهیم داد.

فنودی در مراسم جشن ستارگان جلگه رخ در بحث اعتبارات کیفیت بخشی بیان کرد: ما یکی از برنامه‌هایی که در استان داریم فعال سازی کمیته‌های کیفیت بخشی در تمام مناطق و مدارس سراسر استان خراسان رضوی است.

رئیس اداره متوسطه آموزش، پرورش خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای این برنامه‌ها زمینه‌ی پیشرفت بیشتر دانش آموزان فراهم خواهد شد و این دانش آموزان باعث افتخار خانواده و کشور مان خواهند بود و دانش آموزان مفاخر آینده‌ی کشور را تشکیل خواهند داد.

وی به تشریح دستاوردهای علمی و برنامه ریزی های صورت گرفته در بعد آموزشی جهت ارتقا جایگاه علمی دانش آموزان منطقه رخ اشاره کرد و افزود: مسئولین باید از ظرفیت‌های بالای این دانش آموزان نخبه به خوبی استفاده ببرند و لازم است که به این آینده سازان کشورمان توجه کافی صورت گیرد.

فنودی گفت: خوشبختانه در منطقه جلگه رخ دانش آموزان توانمند بسیاری داریم و می‌طلبد که مسئولین آموزش، و پرورش جلگه رخ بویژه معلمین بزرگوار تجربیات چندین ساله خود را به دانش آموزان انتقال دهند و تلاش کنند تا دانش آموزانی نخبه و ممتاز تربیت و تحویل جامعه دهند تا با ارتقای آنان بتوانند زمینه رشد و تعالی دانش آموزان را برای ترقی پله‌های رفیع علمی به مراکز بالاتر فراهم کنند.

رئیس اداره متوسطه آموزش، پرورش خراسان رضوی از زحمات تمامی عوامل اداره آموزش و پرورش جلگه رخ و همچنین معلمان و مدیران زحمتکش این منطقه قدردانی و خاطر نشان کرد: خداوند متعال به تمام انسان‌ها استعداد داده است و تفاوتی ندارد که فرد در منطقه محروم یا پایتخت زندگی کند بلکه این تلاش آنها است که باعث تفاوت بین آنها می‌شود.

دانش آموزان عزیز ما در آینده به عنوان آینده سازان جامعه هستند

در ادامه حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش، جلگه رخ گفت: مراسم جشن ستارگان با هدف انگیزه بخشی به دانش آموزان و نقش مؤثر انان در کسب موفقیت در عرصه‌های مهم کشوری مانند کنکور برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش، جلگه رخ افزود: این دانش آموزان طی دو سال گذشته و در طرح و برنامه‌های آموزشی صاحب مقام برتر در استان شدند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان عزیز ما در آینده به عنوان آینده سازان جامعه هستند و امروز مهم‌ترین سلاح دفاع از کشور علم و دانش است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: دانش آموزان باید خوب درس بخوانند و به سلاح علم مسلح شوند تا بتوانند کشور را به قله‌های رفیع و پیشرفت و توسعه برسانند.

قلی زاده تلاش و کوشش و افق‌های بلند این دانش آموزان را آغاز موفقیت آنان در زندگی آینده شأن دانست و خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و تلاش شما افتخار آفرینان عامل کسب این موفقیت برای منطقه رخ است و در خور قدردانی و ستایش است.

رئیس آموزش و پرورش، جلگه رخ موفقیت‌های به دست آمده در آموزش و پرورش جلگه رخ را حاصل تلاش جمعی عنوان کرد و افزود: برای موفقیت‌های به دست آمده علاوه بر دانش آموزان، خانواده‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آموزش و پرورش نقش مهمی داشته اند.

وی تصریح کرد: ما فارغ التصیلان با سوادی را تربیت می‌کنیم و به جامعه تحویل می‌دهیم که باید به موضوع افزایش قدرت خلاقیت در آنان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

قلی زاده اظهار کرد: رتبه‌های برتر منطقه رخ نور امیدی را در دانش آموزانی که امسال در رقابت کنکور شرکت کرده اند را روشن کرده است که یقیناً موجب تلاش امیدوارانه فرزندان این خطه از میهن اسلامی خواهد بود.