تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3819084
شناسه : 3819084
تاریخ :
مداح باید به دنبال افزایش دانش و ارتقاء خود باشد اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مداحی که مطالعه نمی‌کند و به دنبال ارتقای خود نیست و تنها به دانش پیشین خود اکتفا می‌کند در جامعه اثرگذار نخواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین ظهر شنبه در جمع تعدادی از مداحان جوان قزوینی با بیان اینکه مداحان نباید نقش خود را در جامعه کم تأثیر بدانند، اظهار کرد: مداحان وظیفه هدایتگری دارند.

وی افزود: در منطق قرآن همه باید خود را در برابر هدایتگری جامعه مسئول بدانیم در غیر این صورت خداوند ما را مجازات خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه در مسیر ما نباید خستگی جایگاهی داشته باشد، عنوان کرد: مداحان اگر صبر کمی داشته و از تلاش برای هدایت جامعه خسته شود قهر و خشم الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مداحان بصیرت افزایی است، تصریح کرد: مداح نباید نسبت به مسائل سیاسی بی‌تفاوت باشد و هیئت و مداح سکولار نداریم.

حجت‌الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: مداحی که مطالعه نمی‌کند و به دنبال ارتقا خود نیست و تنها به دانش پیشین خود اکتفا می‌کند در جامعه اثرگذار نخواهد بود.