تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3819023
شناسه : 3819023
تاریخ :
تشدید تدابیر حفاظتی بعد از حمله حزب‌الله به خانه نتانیاهو اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بعد از حمله پهپادی موفق حزب‌الله به خانه نتانیاهو، تدابیر امنیتی برای محافظت از همه مقامات اسرائیلی بیشتر شده و آنها در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تایید اصابت پهپاد حزب الله به محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه (شهرکی بین حیفا و تل آویو)، روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت گزارش داد که در پی این حمله، یگان امنیت شخصی اسرائیل وضعیت آماده باش همه مقامات را افزایش داده است.

این رسانه عبری تاکید کرد که پس از حمله پهپادی به محل اقامت نتانیاهو، تدابیر امنیتی برای محافظت از مقامات اسرائیلی افزایش یافته است.

در شرایطی که تنها یک روز از صدور بیانیه حزب الله درباره ورود به مرحله جدید نبرد علیه اشغالگران می‌گذرد، صهیونیست‌ها صبح امروز را هم با یک خبر شوکه کننده جدید آغاز کردند؛ جایی که پهپاد حزب الله مستقیماً به ساختمان محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده او اصابت کرده و منفجر شد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی قبل از ظهر امروز و با گذشت یک ساعت از خبر رسانه‌های این رژیم درباره حمله پهپادی حزب الله به ساختمان محل اقامت نتانیاهو، نتوانست بر موفقیت عملیات پهبادی حزب‌الله سرپوش بگذارد و تایید کرد که پهپاد ارسال شده از لبنان، با طی مسافتی نزدیک به 70 کیلومتر، به خانه نتانیاهو در قیصریه اصابت کرده است.

رسانه‌های عبری هم گزارش دادند که آژیرهای هشدار در مناطق شمالی تا نزدیکی شمال تل‌آویو و مقر و پایگاه یگان 8200 ارتش اسرائیل فعال شده‌اند.

این یک شوک جدید به صهیونیست‌ها بعد از حمله پهپادی موفق هفته قبل به تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفاست. یک منبع نظامی صهیونیست در گفتگو با رادیو ارتش این رژیم اعلام کرد که ما در حال بررسی شکاف‌های امنیتی هستیم که موجب شد پهپاد حزب‌الله به خانه نتانیاهو برسد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سرویس‌های امنیتی اسرائیل ورود پهپاد حزب الله به قیصریه را یک شکست امنیتی بسیار جدی می‌دانند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی هم در واکنش به حمله حزب‌الله به خانه نتانیاهو اعلام کرد که حزب الله سطح عملیات‌های خود را به شدت بالا برده و آنچه که رخ داد یک حادثه بسیار دراماتیک بود. این اتفاقات نشان می‌دهد حزب‌الله در حال توسعه روش‌های خود در حملات پهپادی با ارسال چندین پهپاد همزمان است تا کار را برای تشکیلات پدافندی اسرائیل دشوارتر کند.

رسانه‌های عبری هم گزارش دادند که صدها پهپاد به حریم هوایی اسرائیل (فلسطین اشغالی) نفوذ کرده‌اند و این برای ما یک نقطه ضعف بزرگ است که باید به آن اذعان کنیم. این سومین پهپاد حزب‌الله است که طی یک هفته با موفقیت به حریم هوایی اسرائیل (اراضی اشغالی) وارد شده است.

انتهای پیام/