تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3818963
شناسه : 3818963
تاریخ :
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ: بدهی ۶.۴ همتی به مراکز درمانی اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ از بدهی ۶۴۰۰ میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی خبر داد و خواستار تسریع در پرداخت آن شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از ابرنا، علیرضا نمازی، مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ، در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی به مجموع ۶۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز درمانی طرف قرارداد این بیمه هستند. این بدهی شامل ۱۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به صندوق بازنشستگی و ۴۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به سازمان تامین اجتماعی است. با وجود این بدهی‌ها، این شرکت خسارت‌های مستقیم بازنشستگان تامین اجتماعی را تا پایان مردادماه پرداخت کرده است.

نمازی تاکید کرد که آتیه سازان حافظ با ۴۴ شعبه و نزدیک به ۹۷۰۰ مرکز درمانی در کشور فعالیت می‌کند و میزان عمل به تعهدات این شرکت به بیمه‌گذاران را ۹۶ درصد اعلام کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که نارضایتی برخی بیمه‌شدگان به عدم آگاهی آن‌ها از خدمات بیمه‌ای که خریداری کرده‌اند، برمی‌گردد. به گفته نمازی، هزینه‌های بیمه آتیه سازان حافظ ماهانه ۲۰۰۰ میلیارد تومان است و پرداخت هزینه‌های بیماران خاص به صورت هفتگی انجام می‌شود تا از بروز مشکلات برای این بیماران جلوگیری شود.