تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818961
شناسه : 3818961
تاریخ :
دور نهایی لیگ برتر فوتسال امید در قم آغاز شد اقتصاد ایران: قم- مدیر اجرایی باشگاه کلینیک ایرانیان قم از آغاز دور نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور به میزبانی این باشگاه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی پاک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در حالی امروز آغاز شد که کلینیک ایرانیان قم به عنوان میزبان این رقابت‌ها از چهار تیم حاضر در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم پذیرایی می‌کند.

مدیر اجرایی باشگاه کلینیک ایرانیان قم افزود: این مسابقات از شنبه تا دوشنبه هفته جاری برگزار شده و در هر روز شاهد برگزاری ۲ دیدار خواهیم بود.

وی ادامه داد: چهار تیم سپاهان اصفهان، کلینیک ایرانیان قم، مس سونگون و مهر آفرین تهران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند تا در نهایت تکلیف رتبه‌های اول تا چهارم لیگ برتر امیدها مشخص شود.

پاک افزود: در اولین روز این رقابت‌ها تیم‌های مهر آفرین تهران با مس سونگون و کلینیک ایرانیان قم و سپاهان اصفهان دیدار خواهند کرد.

وی بیان کرد: تیم‌ها در این مسابقات به صورت دوره‌ای با یکدیگر بازی خواهند کرد و در نهایت تیمی که بیشترین امتیازات را کسب کند عنوان قهرمانی را کسب می‌کند.

پاک یادآور شد: تیم کلینیک ایرانیان قم در حالی پای به مرحله نهایی مسابقات خواهد گذاشت که در مرحله مقدماتی بدون باخت بود و به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی صعود کرد.