تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818960
شناسه : 3818960
تاریخ :
۳۷۹ بطری مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در بازرسی از خودرو ۳۷۹ بطری کوچک به وزن ۶۴ کیلو و ۷۰۰ گرم با لفافه مواد مخدر از نوع تریاک توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور حین کنترل خودروهای سواری ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو مشکوک که در بازرسی از خودرو ۳۷۹ بطری کوچک به وزن ۶۴ کیلو و ۷۰۰ گرم با لفافه مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به اشرافیت مرزبانان تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد خودرو را توقیف و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی دادند.

شجاع ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان خاطر نشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، لذا مرزبانان با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.