تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3818916
شناسه : 3818916
تاریخ :
کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در چالش‌های ناباروری: نوآوری‌های آینده‌نگر اقتصاد ایران: پژوهشگاه ابن سینا و دانشگاه موناش استرالیا به زودی کنگره بین‌المللی را با محوریت بررسی چالش‌ها و راهکارهای هوش مصنوعی در درمان ناباروری برگزار می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در همکاری با آزمایشگاه ریزسیالات کاربردی و مهندسی زیستی دانشگاه موناش ملبورن، کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع بر ناباروری، چالش‌ها و چشم‌اندازهای هوش مصنوعی در درمان ناباروری» را از ۲۱ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۳ برگزار خواهد کرد.

این کنگره به هدف گردهم آوردن متخصصان برجسته در حوزه‌های باروری، ناباروری، هوش مصنوعی و مهندسی زیستی طراحی شده است تا به بررسی نوآوری‌ها و چالش‌های موجود در مدیریت ناباروری با استفاده از فناوری‌های نوین بپردازد.

پژوهشگاه ابن سینا این همکاری بین‌المللی را فرصتی استثنایی برای تبادل دانش و به‌روزرسانی اطلاعات در این حوزه‌ها می‌داند و ابراز امیدواری کرده است که این همایش بستر مناسبی برای ارائه نظرات و ایده‌های نوین باشد و به جامعه علمی و عمومی در راستای بهبود و توسعه راهکارهای جدید در درمان ناباروری کمک کند.