تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818899
شناسه : 3818899
تاریخ :
هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش می دهد اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش داده و آرامش و امنیت و عدالت اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی پیش از ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه طارم سفلی اظهار کرد: طی چند سال گذشته اتفاقات بزرگی در نظام تعلیم و تربیت افتاده است که تداوم این اتفاقات خوب مستلزم همراهی دیگر نهادها است.

وی افزود: هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش داده و آرامش و امنیت و عدالت اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در بحث نیروی انسانی و محتوا نظام تعلیم و تربیت تمام تلاش خود را انجام داده و بحث فضای آموزشی که بخش مهمی از نیاز ماست نیازمند همراهی مردم، نهادها و خیرین عزیز است تا به نقطه مطلوب نزدیک‌تر شویم.

این مقام مسئول همچنین بر تلاش بر جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل تاکید کرد و گفت: جذب بازماندگان از تحصیل در راستای ارتقای عدالت آموزشی است و ما در استان قزوین ۱۹ مدرسه داریم که یک دانش آموز و یک معلم دارد تا دانش آموزان عزیز ترک تحصیل نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: در راستای حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی نیاز به فرهنگ سازی و آموزش داریم تا محدودیت های سالانه ما کمتر شود.