تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818882
شناسه : 3818882
تاریخ :
لزوم برخورد با تخلفات توزیع آگهی‌های دولتی لرستان در رسانه‌ها اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان بر لزوم برخورد با تخلفات توزیع آگهی‌های دولتی این استان در رسانه‌ها تأکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، ظهر امروز شنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: باوجود تأخیر در برگزاری، این جلسه برای هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا برگزار و تصمیماتی بر اساس دستور کار جلسه مصوب شد.

وی تأکید کرد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی باید حداقل ماهی یک‌بار و در صورت نیاز بیش از یک‌بار در ماه برگزار شوند.

استاندار لرستان، عنوان کرد: یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز، مربوط به ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی و هفته شورای فرهنگ عمومی بود، باتوجه‌به مناسبت‌های پیشرو، امیدواریم که مراسم ۱۳ آبان را به‌عنوان روز ویژه استکبارستیزی با حضور دانش‌آموزان معزز و مردم عزیز و شریف باشکوه برگزار کنیم.

شفقت، ادامه داد: در جلسه امروز، تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای اطلاع‌رسانی نیز مصوب شد و قرار شد دستور شرح وظایف این کمیته‌ها برای جلسه بعدی ارائه شود، این کمیته‌ها به‌عنوان پشتیبان مشورتی این شورا عمل خواهند کرد و با مسئولیت اداره ارشاد اسلامی تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص واگذاری آگهی‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی به رسانه‌ها، بیان داشت: مقرر شد اداره ارشاد قانون مربوطه را اجرا کند و طبق قانون، تقسیم‌بندی آگهی‌ها را انجام دهد، دیوان محاسبات نیز موظف به نظارت بر این امر است تا هیچ‌گونه خلافی در این زمینه صورت نگیرد و اگر هم موردی از تخلف مشاهده شد باید گزارش شود.

استاندار لرستان، افزود: مسئول مالی هر دستگاه باید رعایت نظر اداره ارشاد را دراین‌خصوص مدنظر قرار دهد تا تمامی دستگاه‌ها مطابق با قانون عمل کنند.