تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818881
شناسه : 3818881
تاریخ :
سرنوشت جنگ سخت منطقه را جنگ نرم تعیین خواهد کرد/ضرورت روشنگری اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اتفاقات و جنگ سخت منطقه با همه اهمیتی که در تاریخ دارد اما سرنوشت و پایان کار آن را جنگ نرم تعیین می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز تمام کفر و تمام ایمان با هم دست به گریبان هستند و در این جنگ سخت مقاومت بی بدیلی از جبهه حق رخ می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این اتفاقات و جنگ سخت با همه اهمیتی که در تاریخ دارد اما سرنوشت پایان کار آن را جنگ نرم تعیین می‌کند که در این زمینه باید با هنر تبیین پرده‌های ابهام را کنار زد.

کفر همواره لباس نفاق می پوشد

عبادی با تأکید بر اینکه دام کفر در سایه نفاق است، گفت: وقتی کفر لباس نفاق می پوشد در بین مردم تردید ایجاد کرده و تزلزل ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از ۵۰۰ سال قبل تاکنون کار استعمار قتل و آدم کشی و جنایت بوده ولی این جنایت‌ها را در قالب‌هایی چون دموکراسی انجام می‌دهد، بیان کرد: استعمار تابع دلیل و قانون نیست و بر اساس دروغ و سو استفاده از واژه‌ها کار خود را پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در فرهنگ لیبرال دموکراسی انسان جای خدا را گرفته و هر آنچه دل و هوس او بخواهد چه از خیر و شر انجام می‌دهد.

عبادی با بیان اینکه حکومت مردم بر مردم یا همان دموکراسی در نهایت کار را به جایی رسانده که فردی چون «بایدن» برای هشت میلیارد نفر انسان روی کره زمین تعیین تکلیف می‌کند، اظهار کرد: سازمان و شورای امنیت نیز هر تصمیمی بگیرند به راحتی توسط به اصلاح قدرت‌ها و استکبارگران وتو می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروزه جهان تشنه شنیدن حقیقت است، گفت: احکام و تعالیم دینی همه بر اساس استدلال است که این مهم را به جوانان خویش منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه جوانان فرانسه و انگلیس از لیبرال دموکراسی بیزار هستند و با روشن شدن حقیقت ندای مخالفت سر می‌دهند.

حقیقت جنایات استکبار را برای جوانان روشن کنیم

عبادی گفت: جنایت‌هایی که امروزه نتانیاهو در لبنان و غزه انجام می‌دهد فقط برای او نیست بلکه پشت سر تصمیمات این جنایتکار آمریکا، ابرقدرت‌ها و سرمایه دارانی هستند که دنیا را بلعیده ولی هنوز سیر نشده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید حقیقت فساد و جنایت استکبار جهانی را برای جوانان خودمان روشن کنیم.

عبادی با بیان اینکه کار استکبار رو به پایان است، یادآور شد: جنایتکاران وقتی نمی‌توانند در جبهه با رزمندگان مقاومت به پیروزی برسند با هواپیماهای خود به جنگ کودکان شیرخواره و زنان بی پناه و بیمارستان‌ها و خبرنگاران می آیند.