تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3818875
شناسه : 3818875
تاریخ :
کدام بازیکنان مقصر شکست تلخ استقلال برابر ذوب‌آهن بودند+ فیلم اقتصاد ایران: تیم فوتبال استقلال تهران درحالی بازی خود مقابل ذوب آهن را واگذار کرد که در نیمه اول این تیم فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد و بازیکنان ذوب آهن تقریبا هیچ موقعیتی در این نیمه نداشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر شامگاه جمعه ۲۷ مهر به مصاف تیم ذوب آهن رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید تا این مربی به اولین پیروزی خود مقابل استقلال دست یابد.

استقلال در حالی مقابل ذوب آهن شکست خود که این تیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول برتر از حریف بود و اگر بی دقتی‌های مهاجمان این تیم نبود حق آبی‌ها حداقل به ثمر رساندن یک گل در نیمه اول بود. گائل کاکوتا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو سه بازیکن استقلال در نیمه اول بودند که در نیمه اول بارها تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در به ثمر رساندن گل ناکام ماندند.

نخستین موقعیت جدی استقلال در دقیقه ۱۰ بازی شکل گرفت جایی که رامین رضائیان از سمت راست به محوطه جریمه ذوب آهن نفوذ کرد و با پاسی در عرض قصد داشت تا توپ را به بلانکو بدهد اما با دخالت مدافع ذوب آهن توپ دور شد و به کاکوتا رسید و این بازیکن محکم به آن ضربه زد که توپ او با اختلاف از بالای دروازه پارسا جعفری به بیرون رفت.



در دقیقه ۱۴ و باز هم کاکتوتا روی یک و دویی که با میلاد زکی پور داشت خود را به نزدیکی ۱۸ قدم تیم ذوب آهن رساند و او هم قصد داشت تا توپ را به بلانکو پاس دهد که با برخورد توپ به پاس پارسا جعفری تغییر زاویه داد و مهاجم آرژانتینی استقلال یک قدم به رسیدن به توپ کم آورد و در ادامه مدافع ذوب آهن توپ را دور کرد.



در دقیقه ۱۹ و روی پاسکاری بازیکنان استقلال، توپ به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن به زیبایی توانست مدافع مقابل خود را از پیش رو بردارد و در حالی که در آستانه ورود به محوطه جریمه ذوب آهن بود توسط بازیکن حریف نقش بر زمین شد و ضربه آزاد خوبی برای استقلال به وجود آمد.



در دقیقه ۲۴ و روی حرکت تیمی بازیکنان استقلال توپ بار دیگر به کاکوتای تکنیکی رسید و او پس از اینکه بازیکن مقابل خود را دریبل کرد توپ را به بلانکو رساند اما مهاجم استقلال نتوانست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد.



در دقیقه ۳۴ و ۳۷ استقلال دو موقعیت متوالی را برای گلزنی از دست داد که روی هر دو صحنه رامین رضائیان نقش پررنگی داشت؛ در دقیقه ۳۴ ضربه آزاد برای استقلال شکل گرفت که اگر هوشیاری شایان مصلح نبود و در پشت سر پارسا جعفری جایگیری نمی‌کرد یک گل به خودی را از بازیکنان ذوب آهن شاهد بودیم. در ادامه و این بار از سمت راست استقلال بار دیگر با رامین رضائیان به محوطه جریمه ذوب آهن نفوذ کرد و او پاس خوبی را برای بلانکو ارسال کرد که باز هم مدافعان ذوب آهن زودتر از مهاجم آرژانتینی توپ را دور کردند.



نحوه عملکرد استقلال در نیمه اول اصلاً به مانند تیمی که بازی را در پایان ۹۰ دقیقه واگذار می‌کند، نبود و شاگردان سهراب بختیاری زاده موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم و با اینکه استقلال موقعیت‌هایی را به دست آورد اما این بازیکنان ذوب آهن بودند که هوشمندانه از غفلت مدافعان استقلال استفاده کردند و ۳ بار توانستند دروازه آبی پوشان را باز کنند.

گوستاوو بلانکو در اکثر حملات بازی استقلال نقش داشت اما نتوانست از هیچکدام از فرصت‌های خود استفاده کند و عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت.