تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3818867
شناسه : 3818867
تاریخ :
تکمیل عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تا پایان سال اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تکمیل عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تا پایان سال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست قرارگاه بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، شهرداران مناطق، نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نماینده سازمان عمران مناطق، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، معاونین سازمان بهشت زهرا، زیباسازی، مشاورین و مدیران ارشد حوزه معاونت خدمات شهری و… با محوریت چگونگی پیشرفت و تسریع در اجرای عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

داود گودرزی در این جلسه با تاکید بر مقام و جایگاه والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به شهدا و خانواده آنان را در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نصیب ما کرده است.

وی در ادامه افزود: قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به عنوان یکی از ظرفیت‌های معنوی و میراث هویتی کشورمان دارای نابسامانی کالبدی و مشکلات زیرساختی فراوانی بوده که در طرح بهسازی با رعایت ملاحظات مقام معظم رهبری و خانواده شهدا توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری تهران در حال انجام است.

گودرزی با اشاره به این که عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و عاشقان شهدا در حال انجام است، گفت: این عملیات شامل انجام کف سازی، تعویض سقف‌ها با حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه‌های شهدا اجرا می‌شود و انشاالله تمام قطعات شهدا در قالب این طرح بهسازی می‌شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان این که ۳۰ هزار شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرمیده‌اند، گفت: انشاالله با تلاش، همراهی و کار جمعی در مجموعه شهرداری تهران؛ عملیات طرح بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گفته گودرزی با توجه به کلان بودن پروژه طرح بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، قرارگاهی در شهرداری تهران تشکیل شده است که در آن از ظرفیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های معاونت خدمات شهری، تمامی مناطق ۲۲ گانه، سازمان عمران مناطق و… بر اساس تقسیم کار انجام شده و وظایف محوله استفاده می‌شود.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارشی از چگونگی روند پیشرفت اجرای عملیات طرح بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا (س) ارائه شد و گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران رهنمودها و تأکیدات خود را در راستای تسریع در پیشرفت این پروژه بیان کرد.