تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818857
شناسه : 3818857
تاریخ :
پروژه کوی پرواز امیدوار کننده و نیازمند تسریع اقتصاد ایران: همدان ـ فرماندار همدان گفت: روند اجرای پروژه نهضت ملی کوی پرواز امیدوار کننده و نیازمند سرعت بیشتر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی در شورای مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: متعهد هستیم که پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در شهرستان به اتمام رسانده و تحویل مردم دهیم که اخیراً وزیر محترم مسکن و شهرسازی نیز بر این نکته تاکید داشتند.

فرماندار همدان گفت: این پروژه که توسط بنیاد مسکن در حال اجراست دارای ۸ زون است که برای ۶۳۷۰ واحد آن پروانه صادر شده است.

وی افزود: ۶۵۹۲ واحد در حال اجراست که برخی واحدها در مرحله دیوارکشی و روکار قرار دارد.

فرماندار همدان تصریح کرد: در جلسه امروز شورای مسکن روند کار دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، مخابرات و گاز بررسی شد تا زیرساخت‌ها همزمان با ساخت مجموعه‌ها انجام شود.

وی یادآور شد: زمین برای کاربری‌های عمومی در این مجموعه بزرگ نظیر مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت، کلانتری و… پیش بینی شده و امروز روند واگذاری زمین برای احداث این مجموعه‌ها بررسی و مقرر شد موانع و مشکلات سریعاً رفع شود.

مخفی تأکید کرد: شخصاً از روند احداث مجموعه بازدید دارم و در جلسه آتی شورای مسکن، مصوبات این جلسه پیگیری می‌شود.

وی افزود: برخی اقدامات نیز از سوی شهرداری همدان باید انجام شود که این موارد در حال پیگیری است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: مسئله مسیر دسترسی پروژه از اولویت برخوردار است و قرار شد که در این خصوص مطالعات لازم انجام و سریع‌تر اقدام شود.