تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3818787
شناسه : 3818787
تاریخ :
جانشین «لوا» از سیتی/ رویای «لاپورتا» برای حضور «هالند» در نیوکمپ اقتصاد ایران: رییس باشگاه بارسلونا قصد دارد تمام تلاش خود را برای جذب ارلینگ هالند و حضور این ستاره نروژی در بارسلونا به کار بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر بهترین گلزن اسپانیا، روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارد. با این حال، کاتالان‌ها باید به فکر برنامه‌ای برای جانشینی ستاره لهستانی خود باشند. لواندوفسکی در آگوست سال آینده ۳۷ ساله خواهد شد و اگر در ۵۰ درصد از بازی‌های بارسلونا در فصل جاری دست کم ۴۵ دقیقه بازی کند، قراردادش یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

بنا بر گزارش سایت «football365»، اخیراً فاش شده که «خوان لاپورتا»، رئیس بارسلونا، به «ارلینگ هالند»، ستاره منچستر سیتی، به عنوان خرید رویایی بعدی خود چشم دوخته و آماده است تا هر کاری برای تحقق این انتقال انجام دهد. او معتقد است که با توجه به احتمال خروج پپ گواردیولا از سیتی و احتمال تحریم‌هایی که ممکن است برای لیگ برتر در راه باشد، بارسلونا این شانس را دارد که بتواند هالند را متقاعد کنند که به نیوکمپ بیاید.

با این حال، فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار، توضیح داد که در حال حاضر انتقال هالند به بارسلونا به طور فعال در نظر گرفته نشده و هالند نیز در حال حاضر تمایلی به ترک سیتی ندارد.

رئیس باشگاه بارسلونا می‌خواهد طرفداران را به شکلی گسترده‌ای به ورزشگاه جدید نیوکمپ که بازسازی آن در سال ۲۰۲۶ به پایان خواهد رسید جذب کند. بارسلونا همچنین به جاناتان دیوید، بازیکن تیم فوتبال لیل، که تابستان آینده قراردادش به پایان خواهد رسید مرتبط شده است تا حداقل فشار کار لواندوفسکی را کاهش دهد.

البته، بارسلونا ویتور روکه را به عنوان جانشین بلندمدت لواندوفسکی جذب کرده است، اما به نظر می‌رسد این پروژه در حال حاضر چندان امیدوار کننده نبوده است.