تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818705
شناسه : 3818705
تاریخ :
انتخاب نخستین فرماندار زن در دهگلان حرکتی ارزشمند از سوی دولت است اقتصاد ایران: دهگلان_ امام جمعه دهگلان گفت: انتخاب نخستین فرماندار زن در دهگلان حرکتی ارزشمند از سوی دولت وفاق ملی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالسلام محمدی صبح شنبه در جلسه شورای اداری دهگلان و آئین معارفه فرماندار دهگلان با تسلیت شهادت بزرگمرد مقاومت شهید یحیی سنور به عنوان نماد مقاومت اظهار کرد: پیامبر فرمودند هرکسی در میدان جهاد نباشد یا تمنای شهادت نداشته باشد اهل نفاق است چرا که فرد مسلمان آرزوی شهادت دارد.

وی با بیان اینکه شهید سنور در حالی که دستش قطع شد اما باز هم مقاومت کرد، افزود: امیدواریم غزه و لبنان پیروز شوند و کشورهای مختلف نیز به حمایت از آنها برخیزند.

وی با تقدیر از حضور استاندار کردستان در شهرستان دهگلان تصریح کرد: انتخاب استاندار بومی و اهل سنت نویدبخش امید برای تمام مردم و بیانگر تغییر شیوه حکمرانی و حرکت در مسیر رشد و تعالی است.

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: انتخاب سودابه ضرغام‌نژاد به عنوان نخستین فرماندار زن کردستان اقدامی ارزشمند است و امیدواریم که ارتباطی حسنه با مردم و مدیران دهگلان برقرار کنند.

ماموستا محمدی خاطر نشان کرد: بانوان در جامعه ما اثرگذار هستند و می‌توانند عامل رشدوتعالی باشند.

وی با بیان اینکه دهگلان درحال حاضر شهردار ندارد، از استاندار کردستان خواست که این موضوع را پیگیری کنند چرا که حقوق کارگران شهرداری حدود چهار ماه استبه تعویق افتادن است.