تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3818678
شناسه : 3818678
تاریخ :
ژیمناستیک در ایران روز به روز در حال پیشرفت است اقتصاد ایران: رییس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا گفت: ژیمناستیک در ایران سال به سال در حال پیشرفت است و زنان ایرانی زیادی در ژیمناستیک هنری حضور دارند و نهایت تلاششان را می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، راضیه گیزیلگان، رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا که برای تدریس دوره ترینینگ کمپ مربیگری بانوان به ایران سفر کرده بود در خصوص حضورش در ایران اظهار داشت: سال‌ها پیش در دورانی که ژیمناست بودم با تیم ملی کشورم در جام فجر شرکت کردم و به ایران آمده بودم. به نظر من ایران کشوری قدرتمند و بسیار زیباست و خیلی هم تغییر کرده و طبیعت بسیار زیبایی هم دارد.

وی افزود: ژیمناستیک در ایران سال به سال در حال پیشرفت است. ایران ژیمناست‌های مرد خوبی در دارحلقه و خرک حلقه دارد اما حالا دختران ایران هم سطح نسبتاً خوبی در ژیمناستیک هنری دارند و رفته رفته رو به پیشرفت هستند در این سفر متوجه شدم که زنان ایرانی زیادی در ژیمناستیک هنری حضور دارند و نهایت تلاششان را در این رشته می‌کنند.

رئیس ژیمناستیک هنری بانوان آسیا با تمجید از عملکرد زهرا اینچه درگاهی عنوان کرد: اینچه درگاهی رئیسی فعال و برای ژیمناستیک ایران بسیار سودمند است. از نظر من او نه تنها برای خانواده ژیمناستیک بلکه برای تمام زنان ایران الگوست.

وی گفت: اینچه درگاهی شخصیتی بسیار خلاق و حمایت‌گر دارد و سعی می‌کند تا سطح ژیمناستیک ایران را ارتقا دهد. او برای ژیمناستیک ایران یک امتیاز و نعمت است. اینچه درگاهی در اتحادیه ژیمناستیک آسیا هم حضوری فعال دارد و معتقدم که در عرصه بین‌المللی برای تمام زنان جهان الگو خواهد بود.