تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818663
شناسه : 3818663
تاریخ :
دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ راه اندازی شد اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: دفتر ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ آغاز به کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح شنبه در مراسم معارفه رئیس دفتر ویژه تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ اظهار داشت: کنشگران عرصه جهاد تبیین باید ضمن آشنایی با شیوه‌های نوین تبلیغ و داشتن علم و تخصص، مزین به اخلاق حسنه باشند، علم و اخلاق را ۲ بال جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی برنامه نشر خوبی‌ها در جامعه نگرش مردم به محبت کردن را افزایش خواهد داد، یادآور شد: نشان دادن زیبایی‌های زندگی، رفتار، کنش‌های انسانی و حس همدردی باعث ایجاد امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: جزیره مقاوم خارگ دیار پاکی و صداقت، جوانمردی و مردانگی، دیار منادی وحدت اسلامی و دیار غیور مردان و شیرزنانی که جانانه در زمان‌های مختلف میدان داری و مقاومت کرده اند.

دشتی زاده، یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات را تواصی به حق و تواصی به صبر عنوان کرد و یادآور شد: باید با این دو ویژگی از پیچ و خم‌ها عبور کنیم و اجازه به دشمن برای دسیسه چینی و پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در کشور ندهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز حجت الاسلام محسن ملکوتی به عنوان مسئول دفتر ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در جزیره خارگ منصوب شد.