تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818655
شناسه : 3818655
تاریخ :
چهارمحال و بختیاری بهترین سایت‌ اهداف پروازی اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری گفت:چهارمحال و بختیاری دارای یکی از بهترین سایت‌های اهداف پروازی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یوسف حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی عشایر استان با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار عشایر استان و با حضور پرشور مردم منطقه در شهرستان اردل، شهر دشتک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف هیئت تیراندازی استان ایجاد زیرساخت و راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در هر شهرستان به جهت کشف استعدادها است تصریح کرد: شهرستان اردل قطب ورزش تیراندازی اهداف پروازی است.

رئیس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، عشایر در شهرستان اردل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

حیدری افزود: باتوجه به قیمت بالای تجهیزات به خصوص سلاح، مشکل اساسی این رشته تهیه سلاح و تجهیزات تیراندازی است، هم‌اکنون تجهیزات موجود کیفیت خوبی ندارد.

وی اذعان داشت: رشته تیراندازی رشته‌ای مفرح و شادی‌بخش و مورد تأکید ائمه معصومین و بزرگان دین بوده و لازم است مسئولان این رشته را حمایت کنند چراکه این موضوع برای استانی که مردم آن با تیراندازی آشنایی دیرینه دارند.

حیدری با اذعان بر اینکه این استان از لحاظ تیراندازی باید یکی از قطب‌های تیراندازی کشور شود خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای یکی از بهترین سایت‌های اهداف پروازی است.