تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818581
شناسه : 3818581
تاریخ :
تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی سبب ایجاد آرامش می شود اقتصاد ایران: فومن- فرماندار فومن گفت: تعامل، اتحاد و همدلی بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی سبب ایجاد آرامش در جامعه می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن که با حضور معاونت قضائی دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای غزه و شهادت دلیرمردان مقاومت اظهار کرد: جنبش مقاومت بیش از پیش در راستای تحقق اهداف عالیه خود گام خواهد برداشت.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به تحول و جابجایی‌های مدیریتی که امری طبیعی جهت دست یابی به اهداف سازمانی است، گفت: کسب تجربیات جدید با نیروهای انسانی کارآمد عامل اصلی موفقیت است.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی‌ها و مهارت‌های تخصصی آقای براری یکی از عوامل اصلی موفقیتشان در شهرستان فومن بوده است، افزود: اتحاد و همدلی دستگاه قضائی در این شهرستان سبب اقتدار و نشانگر عملکرد مثبت این مجموعه بوده است.

فرماندار شهرستان فومن در ادامه گفت: تعامل، اتحاد و همدلی بین دستگاه‌های قضائی و اجرایی سبب ایجاد آرامش و خدمت رسانی بهتر به مردم در جامعه می‌شود.

عملکرد خوب سبب به جا ماندن آثار مثبت می‌شود

«سید کریم معصومی» نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران با عملکرد خود می‌توانند آثار مثبتی از خود به جا می‌گذارند، گفت: بهزاد براری یکی از مدیران لایق قضائی است که تلاش کرده است در این شهرستان انصاف و عدالت را برقرار سازد.

معصومی تصریح کرد: عملکرد دستگاه قضائی در شهرستان فومن نشان داده که مدیران لایق در هر شرایطتی می‌توانند ضمن توجه به منافع عمومی عدالت گستر باشند.