تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3818578
شناسه : 3818578
تاریخ :
شهید سنوار در اوج سرافرازی و عزّت به شرف شهادت در راه حق نائل آمد اقتصاد ایران: عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شهید سنوار در آخرین دور مبارزه‌اش بیش از یک سال ذلّت جهانی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرد و اکنون در اوج سرافرازی و عزّت به شرف شهادت در راه حق نائل آمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در پی شهادت یحیی السنوار، رهبر شاخهٔ سیاسی حماس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر قهرمانان ابدی که سراسر زندگی، جان خود را برکف گرفته و برای رهایی مردم خود درنده‌ترین وحشی‌های تاریخ و پشتیبانان آنان را بارها به خاک مذلّت نشاندند و خواب راحت را از این دیو صفتان گرفتند.

یحیی السنوار، قهرمانی که با الهام از کلام مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام)، سالهای متمادی رژیم سفّاک صهیونی را به سخره گرفته بود و شجاعانه در صحنه‌های گوناگون در برابر ابر جنایت‌کاران تاریخ مقاومت کرد و در آخرین دور مبارزه‌اش بیش از یک سال ذلّت جهانی را به صهیونیست‌ها و حامیانشان مقتدرانه تحمیل کرد و اکنون در اوج سرافرازی و عزّت به شرف شهادت در راه حق نائل آمد.

این جانب فقدان این مبارز بزرگ و شجاع را به همهٔ مسلمانان و به جبههٔ مقاومت، به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و مقام معظّم رهبری تسلیت گفته، علوّ درجات برای شهید و پیروزی اسلام را در همهٔ جبهه‌ها، به‌خصوص جبههٔ لبنان و فلسطین از درگاه خداوند متعال قادر خواستارم.

این شهادت‌ها همیشه بوده است و لازمهٔ نبرد با جبههٔ کفر است و نمی‌تواند عزم و ارادهٔ جبههٔ حق را در مبارزه با ظلم و کفر و تباهی سست کند.

صهیونیست‌های درنده و حامیان غربی آنان بدانند این پرچم مبارزه همچنان برافراشته و پر قدرت به عنایت الهی باقی خواهد ماند و آرامش برای غاصبین قدس، رؤیای دست نیافتنی خواهد بود و پیروزی نهایی نیز از آن جبههٔ حق است.

والله غالب علی امره و هو للظالمین بالمرصاد

سیّد محمّدرضا مدرّسی (۱۴۰۳/۰۷/۲۷)