تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818479
شناسه : 3818479
تاریخ :
نمایش «نان‌ِ مدرک علی آقا» به جشنواره سودای عشق راه یافت اقتصاد ایران: آستارا- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: نمایش خیابانی «نان‌ِ مدرک علی آقا» از آستارا به جشنواره سراسری سودای عشق راه یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

زهرا ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به راهیابی نمایش خیابانی «نان‌ِ مدرک علی آقا» به جشنواره سراسری سودای عشق اظهار کرد: این نمایش به نویسندگی علی پایدار عصر روز ۲۳ مهرماه در مجتمع خاتم الانبیا رشت با استقبال علاقمندان به هنر اجرا شد و در آئین اختتامیه جشنواره به عنوان نمایش برتر در بخش خیابانی شناخته شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با بیان اینکه بیش از ۴۰ اثر از این شهرستان به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سودای عشق در سازمان بسیج هنرمندان گیلان ارسال شده بود، افزود: از بین آنها هفت اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: جوایز برترین کارگردان و برترین نویسنده در بخش نمایش خیابانی در مرحله استانی به نمایش نان مدرک علی آقا از آستارا اختصاص یافت و از محمد نور عباس هنرمند این شهرستان به دلیل تولید موسیقی متن این نمایش تقدیر شد.

ناصری بیان کرد: نمایش خیابانی نان مدرک علی آقا در مدت زمان ۳۰ دقیقه و با ایفای نقش علی پایدار، آرش نیکوکار، مصطفی صالحی، امیرعلی روحانی، حسام صالح‌پور، محمد نورعباس، روژینا سلطان مرادی و ژاله صابر اجرا شد و آئین اختتامیه مرحله سراسری این جشنواره در اواخر آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان آستارا در دو سال اخیر مقام‌های مهم استانی و کشوری را در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است و خوشبختانه نمایش میدانی «ائلین گوجی» با هنرنمایی هنرمندان بسیجی در اجلاسیه ۱۶۷ شهید آستارا با استقبال ویژه شهروندان و گردشگران از نهم تا سیزدهم شهریورماه در ساحل این شهرستان اجرا شده بود.