تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3818462
شناسه : 3818462
تاریخ :
وفاق و همدلی رمز پیشرفت و توسعه جامعه است اقتصاد ایران: تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: وفاق و همدلی به عنوان خواسته اصلی مردم از مسئولان، رمز پیشرفت و توسعه جامعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بهرام سرمست در دیدار امام جمعه تبریز و مدیران حوزه‌های علمیه استان با وی، افزود: مردم انتظار دارند که مسئولان با هم افزایی و تعامل برای تسهیل امور جامعه از یک سو و ارتقای سطح رفاه از سوی دیگر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همه تلاش خود را برای حل مشکلات اقشار مختلف به کار می‌بندد، اضافه کرد: بدون شک کمک علما و روحانیون در این مسیر تأثیرگذار است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با ابراز خرسندی از ارتباط تنگاتنگ و مؤثر حوزه‌های علمیه با بخش‌های مختلف دولت و استانداری گفت: برای حل مشکلات و دغدغه‌های طلاب استان می‌کوشیم و در جهت حمایت از حوزه‌های علمیه هر آنچه از دست مان بر آید، انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز هم در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه علما و ائمه جماعات از سوی رهبر معظم انقلاب تکلیف و رسالت دارند تا کمک حال دولت محترم باشند.

وی افزود: ما هم با آمادگی کامل و با تمام توان در کنار شما هستیم تا برای پیشرفت و رشد استان کمک کنیم.

در این دیدار مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان نیز گزارشی از عملکرد این مجموعه‌ها ارائه کردند.