تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3818410
شناسه : 3818410
تاریخ :
حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی به سمت بیمارستان «اندونزی» اقتصاد ایران: نظامیان رژیم صهیونیستی با محاصره بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه به سمت این بیمارستان آتش گشودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تانک‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل بخشی از بیمارستان اندونزی واقع در شمال نوار غزه را تخریب کردند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر این، چندین نوبت طبقات بالایی بیمارستان العوده واقع در تل الزعتر در شمال نوار غزه هدف حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که موتور اصلی تولید برق بیمارستان اندونزی به دلیل حملات رژیم صهیونیستی از کار افتاده و تانک‌های این رژیم بیمارستان مذکور را تحت محاصره خود درآورده‌اند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرد که بیماران و کادر درمان بر اثر تیراندازی‌های شدید عناصر رژیم صهیونیستی به سمت بیمارستان اندونزی به شدت ترسیده‌اند.

مروان السطان مدیر این بیمارستان تاکید کرد که تمام کسانی که در داخل آن هستند تحت محاصره قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر بیمارستان کمال عدوان تنها بیمارستان در شمال نوار غزه است که فعالیت می‌کند. مدیر بیمارستان اندونزی در گفت و گو با شبکه الجزیره بیان کرد: تانک‌های رژیم صهیونیستی بیمارستان را محاصره و جریان برق ساختمان را قطع کرده‌اند. آنها به سمت بیمارستان شلیک می‌کنند و ۲ طبقه را تخریب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اشغالگران صهیونیست برای مجبور کردن ساکنان شمال نوار غزه به ترک این منطقه تمام زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی را نابود کرده‌اند. ما از جامعه بین الملل می‌خواهیم فوراً برای نجات این زیرساخت‌ها وارد عمل شود.