تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3818245
شناسه : 3818245
تاریخ :
بررسی نظام مسائل استان تهران در نشست مجمع نمایندگان با رئیس جمهور اقتصاد ایران: اسلامشهر- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بررسی نظام مسائل این استان در نشست اخیر مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پیمان فلسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معتقدیم اسلامشهر متناسب با جمعیت، چالش‌ها و نیازهایش می‌بایستی سهم مناسبی از بودجه ملی و منابع کلان برخوردار باشد و این مهم در نشست اخیر مجمع نمایندگان تهران با رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: خوشبختانه در نشست اخیر مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور، نظام مسائل مختلف استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که طبیعتاً کلان شهر اسلامشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان تهران مورد توجه و تاکید قرار دارد.

فلسفی بیان داشت: مجمع نمایندگان استان تهران در طول سه ماه گذشته افزون بر ١٠ جلسه و نشست ویژه داشته اند، این جلسات در مقایسه با دو دوره قبل مجلس قابل مقایسه نیست و این نشست‌ها در راستای گره گشایی از مشکلات استان تهران خصوصاً کلان شهر اسلامشهر ادامه خواهد یافت.

این نماینده مجلس افزود: خوشبختانه به زودی دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در اسلامشهر افتتاح خواهد شد تا حضور نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شهرستان اسلامشهر به شکل نظام مند صورت بپذیرد و بنده نیز با برنامه‌ای منظم در اسلامشهر حضور خواهم یافت.

فلسفی همچنین با اشاره به اهمیت شنیده شدن و نشستن پای صحبت مردم و درک نیازها و ارائه راه حل گفت: مدیران اجرایی و دست اندرکاران شهرستانی شایسته است علاوه بر شنیدن درد و دل مردم و بررسی مشکلات و نیازهایشان، راه حل متناسب با رفع چالش‌ها و نیازها را بکار گیرند و گره گشا باشند.