تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3818069
شناسه : 3818069
تاریخ :
زومر: طارمی در هر تمرین تلاش می‌کند به من گل بزند اقتصاد ایران: سنگربان سوئیسی اینتر از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یان زومر در گفت‌وگو با نشریه «گاتزتا دلو اسپورت»، درباره شرایط اینتر برای قهرمانی سری A اظهار داشت: قدرت جمعی و کیفیت بازیکنان به‌صورت فردی و گروهی، کلید قهرمانی فصل گذشته بود. توازن کاملی میان دفاع و حمله وجود داشت و به گونه‌ای از صدرنشینی دفاع می‌کردیم که انگار فرزندان ما در دروازه بودند.

وی با تمجید از سرمربی اینتر گفت: اینزاگی ذهنیت برنده قدرتمندی دارد که همین مسئله، تفاوت را رقم می‌زند. مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همه می‌خواهند ما را شکست دهند. می‌بینیم که یوونتوس و ناپولی چقدر قوی هستند. دربی میلان را باختیم و باید نیم‌نگاهی به تیم میلان داشته باشیم. حالا هم کیفیت بالایی داریم و همیشه به گل می‌رسیم، اما کل تیم باید از لحاظ دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد.

دروازه‌بان اینتر در مورد مهدی طارمی که در تابستان 2024 به نراتزوری پیوست و تاکنون آمار یک گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده، گفت: طارمی بیشتر یک مهاجم مرکزی و در محوطه جریمه واقعاً زهردار است. این بازیکن فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، اما در هر تمرین تلاش می‌کند به من گل بزند و کیفیت او را هر روز می‌بینم. طارمی خریدی عالی است و قطعاً به او نیاز خواهیم داشت.

زومر درباره اینکه لیونل مسی برنده هشت توپ طلا از لائوتارو مارتینز به‌عنوان بازیکن شایسته دریافت این جایزه در سال 2024 خاطرنشان کرد: کاملاً موافق مسی هستم. لائوتارو را 1.5 سال پیش برای اولین بار ملاقات کردم و همان زمان متوجه شدم شخصیت بزرگی دارد. مارتینز شایسته توپ طلاست.

انتهای پیام/