تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3818040
شناسه : 3818040
تاریخ :
بیانیه حزب الله لبنان درباره شهادت یحیی السنوار اقتصاد ایران: حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت یحیی السنوار رهبر جنبش حماس به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: به ملت مبارز و مظلوم فلسطین و برادرانمان در جنبش حماس و امت عربی و اسلامی و همه مجاهدان و مبارزان و آزادگان دنیا، شهادت فرمانده طوفان الاقصی رئیس دفتر سیاسی حماس برادر مجاهد یحیی السنوار رحمت الله علیه را تسلیت می گوییم. به خانواده بزرگوار و ایثارگر ایشان تسلیت عرض می کنیم و برای آنها از خداوند صبر و سلوان و حسنه ثواب آخرت طلب می کنیم.

حزب الله بیان کرد: فرمانده شهید یحیی السنوار که امانت و مشعل را از شهید اسماعیل هنیه گرفت تا راه مقاومت و جانفشانی با مجاهدان را طی کند، مجاهدان و مبارزانی که در برابر پروژه آمریکایی و اشغالگری صهیونیستی ایستادند و در این را خونشان را دادند و به شهادت رسیدند و به مراتب کرامت و کمال انسانی رسیدند.

در بیانیه حزب الله آمده است: ما در حزب الله که به همراه ملت مقاوم و استوار لبنان با تبعات تجاوزگری دشمن صهیونیستی جنایتکار را روبرو هستیم. بار دیگر حمایت و ایستادگی خود در کنار ملت مان فلسطین را مورد تاکید قرار می دهیم و اطمینان کامل به وعده الهی و یاری بندگان مومنش را داریم و از خداوند می خواهیم این شهید عزیزمان را با رحمت واسعه خود بپذیرید و مورد غفران قرار دهد و به قلب مومنان مبارز، پیروزی، کرامت و آزادی عطا کند.