تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817911
شناسه : 3817911
تاریخ :
خوزستانی ها به قرارگاه دریافت کمک‌های مردمی غزه و لبنان کمک کنند اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: در خوزستان قرارگاهی برای دریافت کمک‌های مردمی به غزه و لبنان راه‌اندازی شده که پیشنهاد می‌شود هر خانواده‌ای حداقل یک‌میلیون ریال کمک کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: ما ناچار به مقابله با استکبار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اسلام قائم به شخص نیست، ادامه داد: دشمن در یک روز جمع زیادی از بهترین‌ها را به شهادت رساند اما سرعت حرکت پرقدرت انقلاب کُند نشد و انجام برنامه‌های دفاعی جبهه مقاومت تداوم یافت.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: آنها فکر می‌کنند با شهادت رهبران جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی ساقط می‌شود در حالی که اسلام متکی به شخص نیست و ما همچنان امیدوار هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آنچه سرنوشت جنگ بین استکبار و جبهه مقاومت اسلامی را تعیین می‌کند توکل به خدای متعال، رعایت خط قرمزهای اسلام و استقامت و پایمردی است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم لبنان و غزه نیاز به کمک دارند، گفت: ۲ قرارگاه در لبنان و سوریه راه اندازی شده و کمک‌های مردمی را مدیریت می‌کند همچنین در خوزستان نیز قرارگاهی برای دریافت کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده که پیشنهاد می‌شود هر خانواده‌ای حداقل یک‌میلیون ریال کمک کند.