تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817910
شناسه : 3817910
تاریخ :
راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها عبادتی در تکمیل نماز جمعه است اقتصاد ایران: بندرعباس-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان راهپیمایی جمعه‌های خشم را عبادت دانست و آن را مکمل نماز جمعه معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی جمعه خشم در بندرعباس اظهار کرد: جمعه‌های خشم فرصتی است که در واقع مردم عزیز و مسلمان در اقصی نقاط کشورهای اسلامی تنفر و انزجار خودشان را به صورت مستمر و پیوسته علیه رژیم صهیونیستی داشته باشند.

وی افزود: مردم هرمزگان دوشادوش مردم عزیز کشورمان در جمعه‌های خشم با حضوری مؤثر و معنادار در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس انزجار خودشان را از صهیونیست‌ها و از آمریکایی‌ها ابراز می‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هرمزگانی‌ها در گرم‌ترین شرایط جوی نیز راهپیمایی‌های جمعه خشم را از دست نمی‌دهند و باید بگوییم که این راهپیمایی‌ها علیه صهیونیست‌ها عبادتی است که مکمل عبادت نماز جمعه است.

وی عنوان کرد: مردم ما هم این امر را به خوبی درک کردند که راه اضمحلال رژیم صهیونیستی هماهنگی ملت مسلمان در کنار آرمان قدس شریف است.