تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817886
شناسه : 3817886
تاریخ :
صهیونیست‌ها در آینده جهان جایی ندارند اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیستها و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی جایگاه خود را هر روز بیشتر از روز گذشته از دست می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با دعوت مردم به سوی تقوا اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا جامعه به سوی تقوا هدایت شود.

وی افزود: هرکسی در هرجایگاهی که قرار دارد از پدر و مادر گرفته تا یک کارمند در اداره می‌تواند با رفتار خود جامعه را به سوی یک جامعه با تقوا سوق دهد و شرط آن این است که تقوا را در همه شئون زندگی مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در سایه سکوت سران کشورهای منطقه اظهار کرد: اینها فقط نام سران کشورهای اسلامی را به یدک می کشند.

وی اضافه کرد: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست‌ها و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی مردمی جایگاه خودشان را هر روز بیشتر از روز گذشته از دست می‌دهند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: مردم آزاده به دنبال عزت اسلام و مسلمین و شکست ظالمان هستند و نیاز است سران کشورهای منطقه نیز به راهی که مردم می‌خواهند بپیوندند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند در آینده جهان جایی برای آنها نخواهد بود، تاکید کرد: حتی این جماعت جایی برای هجرت نیز نخواهند داشت چون سراسر عالم از کینه و نفرت بر علیه آنها پر خواهد شد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مؤسس رژیم صهیونیستی روزی که یحیی سنوار تنها ۱۱ سال داشت عنوان می‌کرد کودکان فلسطینی باید نام فلسطین را فراموش کنند اما امروز موجودیت اسرائیل توسط همین سنوار و هم نسل‌های او در خطر است و بدون شک کودکان و فرزندان سنوار نیز رهبران آینده فلسطین خواهند بود.

وی تاکید کرد: همین بن گورین خالق اسرائیل بیان می‌کرد که اولین شکست اسرائیل به معنای آغاز سقوط اوست و می‌بینیم که از سال ۲۰۰۰ و با خروج اسرائیل از لبنان چگونه دومینوی شکست این رژیم یکی پس از دیگری در حال افتادن و به انتها رسیدن است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: این فرموده پیامبر (ص) اسلام است که با اراده خدا هر ستمگر و ظالم لجوج و عنودی در هم خواهد شکست و بدون شک همه شاهد این شکست ستمگران عالم خواهیم بود.