تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817823
شناسه : 3817823
تاریخ :
شهادت رهبران خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: شهادت رهبران نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه با روحیه بیشتری به مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: فردای قیامت انسان به همان شکلی محشور می‌شود که در دنیا رفتار می کرده است.

وی اضافه کرد: کارهای فردی و وظیفه‌ای که انسان در این دنیا انجام می‌دهد ابدیت او را شکل می‌دهد، و خودمان با اعمالمان در دنیا حالت و جایگاهمان در آخرت را می‌سازیم.

امام جمعه دشتی ادامه داد: جمعی از عزاداران شهرستان دشتی در قالب یک کاروان در روز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، توفیق اجرای برنامه اعم از سنج و دمام و اجرای سینه زنی سنتی در حرم مطهر آن بانوی بزرگوار داشتند.

وی با تقدیر از افراد و نهادهایی که در اعزام کاروان عزاداری و برپایی این برنامه باشکوه همکاری داشته اند، افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم این قبیل برنامه‌ها که نمادی از ارادت و دلدادگی مردم دشتی به اهل بیت علیهم السلام و به نوعی معرفی سنت‌های ارزنده عزاداری شهرستان دشتی به کشور است بیشتر برگزار کنیم.

زاهددوست با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت تصریح کرد: دیپلماسی قوی و شجاعانه مسئولان کشور رئیس جمهور، وزیر خارجه و رئیس مجلس، در همراه کردن کشورهای اسلامی قابل تقدیر ستایش است.

وی بیان کرد: به میدان آمدن مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بعد از حکم ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله مبنی بر وجوب کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه، تا دورترین روستاها این کمک‌ها جمع آوری شد و نشان داد عقبه جبهه مقاومت در اعماق جان و دل مردم تا دورترین نقاط و روستاها وجود دارد.

امام جمعه دشتی گفت: جنایت‌های جدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرد. آتش زدن بیمارستان صحرایی و زنده زنده سوزاندن آوارگان فلسطینی در چادرها جلوی چشم دنیا تخریب اماکن عمومی و ده‌ها و صدها جنایت شرم آور دیگر و همچنان سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و مجامع عمومی دنیا از این جنایات است.

وی افزود: حمله هدفمند و دقیق حزب الله لبنان از جمله حمله به پایگاه سربازان صهیونیستی در تیپ گولانی هم پیروزی اطلاعاتی بود و هم پیروزی عملیاتی و دنیا را شگفت زده کرد.

زاهددوست خاطرنشان کرد: حزب الله ثابت کرد هر چند داغ سید حسن نصرالله بسیار سنگین است اما این سازمان انقدر قوی و مستحکم شده است که در فقدان فرمانده عزیز خود هم همچنان راسخ و استوار و مستحکم به اهداف خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: به سخنان اخیر معاون دبیرکل حزب الله لبنان این واقعیت را نشان داد که در خونخواهی خون فرمانده شهید خود سید حسن نصرالله در برابر صهیونیست‌های جلاد و خونخوار تا آخرین رمق و نفس آرام نخواهند داشت.

امام جمعه دشتی افزود: حمایت‌های مکرر آمریکا از در اختیار قرار دادن تجهیزات پیشرفته تا حمایت از صهیونیست‌ها در سازمان‌های بین‌المللی نشان می‌دهد دنیا شاهد شکل‌گیری نظم جدید جهانی است و اسرائیل بازیگر دیوانه ایست که عروسک خیمه شب بازی آمریکا و غرب است که اراده‌ای از خود ندارد، و همه فسادها و خونریزی‌ها به نام آمریکا ثبت می‌شود.

وی تاکید کرد: جنگ اصلی امروز جنگ رسانه است شایعات مکرر درباره فرمانده مقتدر سپاه قدس و امثالهم بازی رسانه‌ای جدید صهیونیست‌ها بود. مردم شریف باید با بصیرت کامل شیطنت‌های رسانه‌ای را بیشتر بشناسند و به آن توجه نکنند.

زاهددوست تصریح کرد: تأکیدات همه مسئولان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بر یک نکته است؛ اینکه اگر اسرائیل علیه ایران غلطی بکند و دست از پا خطا کند ایران اسلامی با پیشرفته‌ترین موشک‌ها و پهپادها حادثه فتح خیبر به دست امیرالمومنین را تکرار خواهند کرد.

وی گفت: تجربه ثابت کرده با شهادت رهبران حماس، نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه با روحیه بیشتری به مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه داده است و شادی صهیونیست‌ها نیز تداوم نخواهد داشت و آنها به اهداف خود نخواهند رسید، بلکه سرعت حرکت رژیم پلید صهیونیستی به سمت اضمحلال و نابودی بیشتر و بیشتر خواهد شد.