تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3817809
شناسه : 3817809
تاریخ :
مقابله با نفس اماره نخستین قدم برای بندگی پروردگار است اقتصاد ایران: سروآباد_ امام جمعه سروآباد گفت: مقابله با نفس اماره نخستین قدم برای بندگی و عبادت پروردگار سبحان است که انسان مومن و مسلمان باید در پیش گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سروآباد اظهار کرد: نخستین قدم برای بندگی و عبادت پروردگار سبحان جلوگیری از نفس اماره است و اگر کسی دنبال هوا و هوس باشد از بندگی خدا دور می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان اگر زندگی خود را بی هدف جلو ببرد زندگی آخرت را نابود و تباه می‌کند، افزود: هر قدمی که برداشته می‌شود باید در راه رضای پروردگار باشد.

امام جمعه سروآباد اذعان کرد: ملت فلسطین و لبنان امروز مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و تاکنون هزاران کشته و زخمی می‌دهند و ما هم از این دیار دور باید برای پیروزی مردم فلسطین و لبنان دعا کنیم.

ماموستا حسینی بر کمک به نیازمندان و فقرا نیز تاکید و تصریح کرد: قرآن کریم درس‌های زیادی برای بندگان دارد تا به سمت درست هدایت شوند و باید همه ما از دستورات این کلام الهی در زندگی بهره ببریم.

وی کردار نیک و گفتار نیک را از ویژگی‌های انسان مؤمن دانست و اضافه کرد: کسانی که به روز قیامت اعتقاد ندارند سزای اعمال و رفتار خود را می‌بینند.

امام جمعه سروآباد افزود: بهترین هدایت برای انسان‌ها در پیش گرفتن راه حضرت رسول اکرم و بهترین کلام برای درس گرفتن در زندگی کلام الهی و خواندن قرآن کریم است.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: هرچیزی که مخالف قرآن و حدیث باشد گمراهی است و نباید کسی مخالف آیات و احادیث باشد چرا که به گمراهی کشیده می‌شود.